Perchè sempre di più imprese scelenu scatule di pezzi di plastica?

Prima di tuttu, a scatula di e parte ùn hè micca tossica, inodore, resistente à l'umidità è resistente à a corrosione, chì pò risponde megliu à i requisiti di conservazione di e parti elettroniche è di altri materiali cun parechje condizioni di conservazione, in particulare in termini di resistenza à l'umidità. A prima cosa chì face u almacenamentu di e parti hè u requisitu di umidità relativa. Non solu hè faciule fà chì e parti si rustinu, ma l'ossigenu in l'aria agisce cum'è oxidante è u vapore d'acqua (umidità) pò agisce cum'è un elettrolitu, chì corrode e parti è li face scartà. U tassu di assorbimentu d'acqua superficiale di a scatula di parti plastiche hè menu di 0,01%, hà una bona resistenza à l'umidità.

Dopu, a scatula di parti plastiche hà una resistenza d'impattu eccellente è ùn hè micca faciule da rompe sottu pressione forte o impattu. A scatula di parti glubale adopra u modu tradiziunale di cuncepimentu graficu, è a nova scatula di parte prodotta da l'attrezzatura di conservazione Zhicun hà una struttura di costole à u latu, chì pò fà A scatula di parti ottiene un megliu effettu di carica.

U cuncepimentu flessibile di a scatula di parti di l'attrezzatura di stoccaggio Zhicun hè ancu una ragione impurtante perchè pò esse favuritu da parechje cumpagnie. A scatula di parti di assemblea pò esse aduprata sola o cumbinata in modu flessibile attraversu a colonna. A maiò parte di e scatule di parti guanyu adopranu stu design. Cù l'avanzamentu di a grande scala è di produzzione prufessiunale, l'applicazione di scatuli di pezzi muntati in daretu cresce. Pò esse cumbinatu in modu flessibile cù scaffali è tavule d'attrezzi appesi, risparmendu spaziu, rendendu l'articuli più flessibili, è migliorendu l'efficienza di u travagliu. Ocupa una quota di mercatu più grande in vendita di scatula.


Tempu di posta: Maghju-17-2021