Chì fattori determinanu a qualità di a scatula di rotazione?

Quandu a maiò parte di a ghjente sceglie casse di plastica, anu da aduprà spessore è pesu cum'è criteri di selezzione, credendu chì più sò pesanti i casci di plastica, megliu serà a qualità. Ma da un puntu di vista prufessiunale, sta idea ùn hè micca cumpletamente curretta. Per selezziunà i canestri affidabili di rotazione di plastica, duvete pruvà da parechji aspetti.

E materie prime sò un fattore impurtante per determinà a qualità di e casse di plastica. Se u canastu di plasticu hè fattu di materiali novi novi estratti da u petroliu, a so qualità deve esse assai bona, quantunque sia spessa o magra; ma s'ellu hè fattu di materie prime ottenute da u riciclaghju di vechji cestini, a qualità di u canistrellu hè quantunque grossa è pisante u canistrellu sia. micca bè.

Quandu si seleziona un contenitore di plastica, oltre à osservà u so spessore è u so pesu, hè ancu necessariu ispezionà e materie prime, a fabbricazione, e prestazioni è altri aspetti. Più a scatula hè trasparente, megliu sò i materiali; u culore uniforme di a superficia, chì significa chì i materiali ùn cuntenenu micca impurità; l'apparenza liscia, chì significa chì a fattura hè bona; u più forte hè a durezza di u corpu di scatula hè pressata da e dita, megliu serà a qualità.

E scatule di fatturazione di plastica sò scatule di funziunamentu è scatule di logistica prodotte da plastica. E scatule di rotazione di plastica sò tippi di imballaggi è materiali di rotazione. I canestri di rotazione di plastica sò principalmente fatti di iniezione di una sola volta aduprendu polipropilene cun forte resistenza à l'impattu cum'è materie prime. Alcuni canestri di rotazione di plastica sò ancu dotati di coperchi, è alcuni coperchi sò abbinati separatamente. Generalmente, parechji tippi di prudutti di scatula logistica di u listessu tippu sò cumunemente aduprati. Alcuni di i coperchi pensati per a stessa scatula sò tutti cunnessi à u corpu di a scatula o cunnessi à u corpu di a scatula per mezu di altri accessori ausiliari. Ci hè ancu alcuni canistrelli di rotazione di plastica cuncepiti in un stile pieghevule, chì ponu riduce u vulume di stoccaggio quandu u canastu hè vacante è ancu riduce i costi logistici di u ritornu.


Tempu di posta: Maghju-17-2021