Criteri di selezzione per i cesti di verdura è di frutta in plastica

Cestini di verdura è di frutta in plastica sò canistrelli di rotazione aduprati per cuntene frutti è ligumi. Attualmente, ci sò varie specifiche di cesti di verdura è di frutta nantu à u mercatu, è ci sò ancu differenze in u so usu, purtendu pesu è resistenza à l'impattu. I frutti è ligumi in cestini di verdura è di frutta in plastica sò spessu bisognu di esse rimpiazzati per via di u so cortu ciclu di vita, è i cestini di verdura è di frutta in plastica si sposteranu naturalmente cù u fatturatu, allora assicuratevi di sceglie cestini di verdura è di frutta in plastica solidi è resistenti à l'usura.

Per riduce i costi, alcuni fabbricanti aghjunghjenu materie prime usate quandu producenu cestini di frutta è verdura in plastica, è i cestini prudutti sò grigi, allora pruvate à ùn sceglie cestini di frutta è verdura in plastica di questu culore. I cestini di verdura è di frutta in plastica sò aduprati spessu è per un bellu pezzu, dunque devenu passà a prova in termini di capacità portante, resistenza à a pressione, resistenza à alta è bassa temperatura, ecc., È se necessariu, u fabbricante pò esse richiestu di furnisce pertinenti rapporti d'ispezione.

Ci hè ancu alcune scatule di fatturazione in plastica pensate per esse pieghevoli, chì ponu riduce u vulume di stoccaggio quandu e scatule sò vuote è ancu riduce u costu logisticu di avanti è di ritornu. L'usu currettu di e scatule di rotazione di plastica deve esse tale chì u pesu di una sola scatula ùn supere micca i 25 KG (u corpu umanu nurmale hè ristrettu), è a scatula ùn pò micca esse riempita. Almenu 20mm (esclusa a giuntura superiore) deve esse lasciatu per impedisce chì a merce cuntatti direttamente u fondu di a scatula. , Per chì u pruduttu sia dannighjatu o bruttu.


Tempu di posta: Maghju-17-2021