Hè ora di rimpiazzà e to scatule di cartone!

U muvimentu ùn hè micca sempre bellu per l'ambiente. Tutte quelle scatule di cartone si aghjunghjenu, è ancu se site sicuru d'assicurà di riciclalli currettamente, vi ferma sempre cun abbondanza di materiali micca cusì faciuli da riciclà cum'è imballaiu è imballu plasticu. Per furtuna, ci hè un modu megliu per fà più amiche per i pianeti: scatuli in muvimentu di plastica.

E scatule in muvimentu di plasticu sò un'alternativa ecunumica à e vostre scatule di cartone tipiche, è vantanu ancu altri grandi vantaghji. Sò più forti, più robusti è più faciuli da accatastà di e vostre tipiche scatule di cartone, è ùn anu micca da esse danneggiati da perdite o da un viaghju scumpientu in transitu. In più, ùn ci hè micca bisognu di nastru di imballu, è e scatule sò generalmente fatte da stessi materiali riciclati.

Cum'è e scatule in muvimentu in plastica crescenu in pupularità per i muvimenti, cusì sò ancu e cumpagnie di scatule in muvimentu in plastica, chì vi lasceranu à voi per una tassa (è spessu, lascialu è piglialli ghjustu à a vostra porta). Eccu sei di e migliori imprese per e scatule in muvimentu di plastica per pudè saltà u cartone è fà megliu per l'ambiente cù a vostra prossima mossa.


Tempu di posta: Maghju-17-2021