Cosa da circà in una sucietà in muvimentu à longa distanza

Prima, duvete circà una sucietà chì offre stime vincolanti. Se e stime di una sucietà ùn sò micca vincolanti, pò aumentà u vostru prezzu à un mumentu, ancu in ghjornu mudificatu. Quandu uttene una stima scritta da una sucietà in muvimentu, deve dì e parolle "stima vincolante" annantu. S'ellu ùn hè micca, ùn accunsentite micca.

Duvete ancu verificà e opzioni di copertura di una cumpagnia. Una grande copertura custa in più, ma ogni sucietà mudificata di bona reputazione offre una copertura di responsabilità di basa gratuitamente. A cobertura di basa ùn farà micca assai se e vostre cose si rompenu o si perdenu, ma hè un bon test di tornasu di qualità di una cumpagnia. Se una sucietà ùn hà micca una copertura di responsabilità di basa, ùn la aduprate micca.

Infine, duvete cunsiderà sì aduprà cartoni o scatule di rotazione di plastica. Hè cunsigliatu di affittà scatule di rotazione di plastica da a sucietà in muvimentu, chì ponu esse riciclate. I cartoni sò dispunibuli. Aduprà scatule di rotazione di plastica riduce assai u costu di u muvimentu.


Tempu di posta: Maghju-17-2021