Benvenuti novi impiegati

U 2 di ghjennaghju di u 2019, u Dipartimentu di Risorse Umane di Guanyu Plastics Co., Ltd. hà tenutu una ceremonia d'accolta per i novi impiegati di u Gruppu Guanyu in u 2019. Venenu da diverse regioni ma sò disposti à cuntribuisce à Guanyu Plastics.

Ogni impiegatu si presenta in una lingua corta. Perchè era u primu cuntattu, tutti parenu nervosi è scunnisciuti, u Direttore Generale Sun hà fattu à tutti un ghjocu rilassatu introducendu un picculu ghjocu chjamatu "Sequence Loop".

U direttore generale Sun hà datu una breve introduzione à u sviluppu di parechje sezioni maiò di u Gruppu, è dinò infurmazioni nantu à a struttura organizzativa è a cultura corporativa di u Gruppu. Attraversu a presentazione di grafiche powerpoint, ognunu hà una comprensione più profonda di a scala di sviluppu di Guanyu.

Infine, u Direttore Generale Sun riprisenta e aspettative di a cumpagnia per i novi impiegati: a valutazione di a cumpagnia di un impiegatu ùn hè micca solu di guardà u sforzu di u prucessu, ma dipende ancu da se ci sò successi, uttene obiettivi, è ogni impiegatu in u prucessu di uttene u Amparate à piglià l'iniziativa per segnalà è cumunicà, è esse proattivu à scopre, analizà, riassumere è risolve i prublemi, è esse un impiegatu prufessiunale cù l'apprendimentu è l'innovazione.

Guanyu Plastics Co., Ltd. dà una grande impurtanza à l'input di talenti. A furmazione nantu à u travagliu hè una guida impurtante per l'impiegati per familiarizà è adattà si à l'ambiente organizzativu, posizionà accuratamente i so roli è dà un pienu ghjocu à i so talenti, affinchì l'impiegati possinu serve megliu i prudutti è i clienti.


Tempu di posta: Maghju-17-2021