Magazzinu di spartera di e cunniscenze

1.Disponibilità ragiunevule di u magazinu

U magazinu ùn hè micca solu u locu induve a merchenzie sò immagazzinate, ma ancu u locu induve si svolge u travagliu di raccolta, distribuzione è gestione. Per facilità u prugressu lisu di sti compiti, ci vole à avè un layout ragiunevule.

U schema di magazzinu deve assicurà a continuità è l'indipendenza di l'operazioni di raccolta, distribuzione è gestione. Fate un pienu usu di l'area di u magazzinu, raghjoneghja urganizà è maximizà l'area di magazzinu di e merci, ma fora di l'area senza magazzinu cum'è i canali di travagliu è i lochi di l'uffiziu. Merci chì si spostanu spessu è merci ingombranti sò disposti vicinu à a porta di u magazzinu per accurtà a distanza è riduce u caricu di travagliu. Questu richiede una soluzione prufessiunale di magazzinu per u magazzinu per maximizà l'usu di a capacità di magazzinu.

Immagazzinate e merci in l'area designata, determinate a situazione di a merce, u segnu di a licenza, indicendu u tippu, a varietà, e specifiche è u numeru di e merci.

In e condizioni per assicurà a sicurezza, l'attenzione deve esse prestata à l'usu raziunale di a capacità di stoccaggio, consegna conveniente di merci è facilità di manutenzione di ventilazione, pulizia, ispezione, ecc. In listessu tempu, l'attenzione deve esse prestata à u risparmiu di materiali, à migliurà u travagliu efficienza è riduzzione di l'intensità di u travagliu. Secunnu u periodu di conservazione di a merce è e condizioni naturali è materiali di u magazzinu, hè necessariu effettuà a palettizazione secondu e cundizioni lucali.

L'esperienza ci dice chì i metudi di stoccaggio scentificu ponu risparmià i costi di stoccaggio, Dapoi a so creazione 20 anni fà, Qingdao Guanyu Plastics Co., Ltd. hà furnitu soluzioni di magazzinu scientificu per più di 100 paesi in u mondu, risparmiendu i clienti risorse di almacenamentu.

Sì avete prublemi cù l'immagazzinamentu, per piacè sentitevi liberi di cuntattateci.


Tempu di posta: Maghju-17-2021