Cume sceglie a scatula di pezzi di plastica chì vi cunvene?

A scatula di parti plastiche hà e caratteristiche di prutezzione di l'ambiente, resistenza à l'acidi è alcali, è resistenza à alta è bassa temperatura. A scatula di parti in polipropilene pò ghjunghje à qualità alimentaria.

Ci sò parechji tippi di scatule di pezzi di plastica chì circulanu in vari settori di varie imprese, cum'è Hang bin, cestino di cestini di cestini. Chì sò i criteri per l'acquistu di scatule di rotazione di plastica? Dopu, femu ci presentà i bisogni di u mercatu di scatuli di pezzi plastichi. , A dimensione di a scatula di pezzi plastichi deve risponde à i bisogni di u mercatu. Una scatula chì ùn pò mancu risponde à i bisogni di i clienti ùn serà micca vulsuta; secondu, a capacità portante di a scatula di parti plastiche deve risponde à i requisiti di u mercatu. Questu richiede una analisi speciale di a dumanda di l'industria per uttene i dati veri; in terzu, u culore di a scatula di parti plastiche deve risponde à i bisogni di u mercatu.

Ogni industria richiede diversi materiali è culori. Per esempiu, e fabbriche alimentarie adupranu generalmente quelle bianche, mentre l'industrie di macchinari adupranu generalmente quelle blu. Quartu, u stile deve risponde à i bisogni di u mercatu. Stu stile include micca solu u stilu di a scatula di parti di plastica stessa, ma deve ancu esse accumpagnatu cù u scaffale è e scaffalature


Tempu di posta: Maghju-17-2021