U spessore di a scatula di plastica determina a qualità?

Più hè grossa a scatula di plastica, più hè pesante. Da un puntu di vista tecnicu, a scelta di a cestera di rotazione di plastica pò esse basata nantu à a durezza è u spessore. I prudutti di plastica sò abbundanti in tutti l'aspetti di a produzzione è di a vita, ma parechje persone ùn sanu micca cume sceglie prudutti di plastica affidabili di qualità. A scatula di tote di plastica hè unu di i prudutti più cumunimenti usati in i prudutti di plastica. In magazzinu è logistica, in particulare in u trasportu è a distribuzione di prudutti freschi, ghjoca un rolu impurtante in a manipulazione è l'archiviazione di e merci.

Postu chì e materie prime di a scatula tote sò listesse à e palette di plastica è e scatule di rotazione di plastica, sò fatte di polietilene è polipropilene à bassa densità à bassa densità. S'ellu hè un novu materiale, hè generalmente estrattu da u petroliu. A qualità di i prudutti fatti da sta materia prima hè sicuramente megliu. Tuttavia, in più di l'estrazione di materie prime da l'oliu, sò aduprati alcuni vechji prudutti o novi materiali ottenuti per mezu di u riciclaghju. Trasfurmazione, ci hè una certa quantità di materiali riciclati anziani in a macchina per stampà iniezione.

Queste materie prime sò chjamate materiali riciclati, è u costu di i prudutti aduprati per fabricà li hè relativamente bassu, ciò chì favurisce u risparmiu di risorse è a prutezzione di l'ambiente, ma u peghju hè chì a qualità di i materiali riciclati ùn hè micca bona è a vita di serviziu hè cortu. Se e casse di plastica fatte di materiali riciclati sò più fragili è ùn ponu micca esse scelti secondu i cuncetti tradiziunali, a scatula tote di alta qualità ùn pò micca esse acquistata solu cù u spessore.


Tempu di posta: Maghju-18-2021