Visita di ritornu di u cliente

Visita di ritornu di u cliente

Guanyu crede sempre chì a soddisfazione di u cliente hè impurtante quant'è a vita. Oghje, seguitemu a qualità di u produttu per Liqun Pharmaceuticals.

Avemu intervistatu l'impiegati di prima linea in a linea di produzione è sò assai soddisfatti di a scatula logistica prodotta da u Gruppu Guanyu. I travagliadori anu dettu chì a scatula logistica hà fattu a linea di pruduzzione disordinata pulita., Maximizà a so produttività. A scatula logistica corre liscia nantu à a linea di pruduzzione, è u rinforzu antiscivolamentu in fondu face chì a scatula logistica ùn sculischi. Slot di etichetta predefinitu per l'etichettatura di codici a barre per fà a classificazione di droghe faciule

Liqun Pharmaceutical Group hà dettu chì a scatula logistica prodotta da Qingdao Guanyu Plastic Co., Ltd. risponde à i bisogni di Liqun Group è coopererà cun Guanyu in altre industrie cum'è supermercati in u futuru.

A scatula logistica prodotta da Qingdao Guanyu hè adatta à aduprà in parechje industrie. E coste à u fondu di a scatula facenu a scatula logistica più durevule.

U plasticu Guanyu s'impegna per a creazione di un ordine logisticu di magazzinu, salvendu i clienti ogni costu logisticu di magazzinu, è rendendu a logistica di magazzinu diventà veramente un novu puntu di crescita di prufitti per l'imprese.

In u futuru, Qingdao Guanyu continuerà à seguità l'esperienza di l'utilizatore è si sforzerà di furnisce megliu suluzioni logistiche.


Tempu di posta: Maghju-18-2021