Un bellu pruduttu finale principia cù materie prime di qualità

Ricertamenti, a Cina hè stata afflitta da i rifiuti impurtati. Una grande quantità di rifiuti di plastica hè aduprata per fà vari prudutti di plastica. Periculà seriamente a salute di e persone.

In l'ultimi 20 anni, Qingdao Guanyu utilizza materie prime nove, ma i listessi prudutti di l'industria sò spessu mischiati cù materie prime plastiche riciclate. Dopu vi presenteremu a differenza trà i dui materiali.

E materie prime PP nove sò estratte da u petroliu, senza alcuna trasfurmazione. E so caratteristiche sò cristalline è trasparenti senza alcuna impurità, è e so proprietà fisiche sò particularmente boni. A scatula di almacenamentu in plastica fatta da ellu hà una bona durezza, forte resistenza, forte è bonu lucente.

E fonti di materiali riciclati sò relativamente misti, è e fonti principali sò a produzzione di rifiuti di sacchetti di plastica, plastiche di rifiuti domestichi, plastiche industriali, ecc. Questi prudutti di plastica sò classificati dopu u riciclaggio, poi tagliati, fusi à alta temperatura è trasformati in particelle di plastica. A causa di a cumplessità è di a diversità di i rifiuti riciclati, e scatule di stu materiale ùn anu generalmente micca lucentezza, struttura ruvida è ùn ponu micca esse aduprate per imballà l'alimentu. U materiale di riproduzione hè ancu divisu in gradi A, B è C. Più volte hè adupratu, più bassa hè a qualità, è più bassu hè u prezzu relativu hè bonu.

Ogni pruduttu di Qingdao Guanyu hè fattu di materie prime nove, chì ponu migliurà assai a qualità di i prudutti è renderli più sicuri.


Tempu di posta: Maghju-17-2021